Viikon inspiksen tehtävänä oli tekstitausta. Piiiitkästä aikaa koko sivu valmistui kerralla, yleensä siinä menee useampi ilta. Mutta koska aiheeksi tuli minä, olin varsin itsekeskeinen ja vietin pitkän pätkän omissa oloissani.

Ja jälleen menossa mukana viinipullonkorkkeja. Edellisen postauksen kortin innoittamana piti kokeilla vielä kirjaimien leimausta, ja tykkään tästä leiskasta paljon. Taustana on tekstiä useammasta eri kappaleesta, istuin puuhapöydän ääressä luurit korvilla ja kirjoitin, erittäin terapeuttista. Nämä kolme asiaa on erilaisia rooleja, siellä musiikin seassa alla ja joukossa piilee se oikea minä, ja sen tähden suttasin vielä musteella MINÄ sinne alle.

Kuvien otosta vastaa perheen 4v, ja ne valikoitui noiden roolien mukaan. Varsin minun näköinen lopputulos, alareunan kimalleliimajono edustaa valoa tunnelin päässä, sitä että on mahdollista yhdistää nämä kaikki toisiinsa. Ainakin yleensä =) Niitä itse sanoituksia ei kannata sillä silmällä lukea, pointti on enemmän siinä musiikissa, kuin siinä että tähän nyt valikoitui vähän synkemmän puoleista tekstiä.