Rusina laittoi tällaista mulle eteenpäin. Eteenpäin en tätä jaa, tämä nyt on tässä naapurustossa pyörinyt niin urakalla, mutta asiaankuuluvat seitsemän tunnustusta varmasti löytyy..

1. Minusta piti tulla isona laulava hieroja =D Eipä tullut..

2. Oikeasti olen ylpeä siitä mitä teen työkseni vaikka sitä kovin vähättelenkin ja väitän että teen sitä vain koska älli ei riitä järkevämpään (lue sellaiseen mistä sais parempaa palkkaa)

3. Olen melko lyhytjännitteinen ja sen takia harrastan montaa eri käsillätekemistä. Kun yx ei huvita voi aina tehdä jotakin muuta. Keskeneräisiä on mistä valita.. Tekemättä ei tietenkään voi olla, sehän on lähes syntiä. Tai jotain..

4. Sanotaan että mielikuvitus on rikkaus, mutta mielelläni antaisin omastani vähän pois. Rajansa kaikella.. juurikin eräänä yönä oli yhdeltä pakko nousta ylös etsimään jotakin "sähköisen äänen" aiheuttajaa (mies EI suostunut nousemaan, hävytön) kellaria myöten, sillä en vain saa muutoin unta kun keksin kaikenlaisia katastrofeja. Ollaan asuttu vanhassa talossa 7-8 vuotta ja mun mieheni ei ota enää kovin tosissaan näitä mun "hätätiloja", "sähköhajuja" ja "hormipaloja"..

5. Jos rupean kiukuttelemaan kannattaa ensihoitona tökätä suuhun banaani. Verensokeri voi hyvinkin olla liian alhaalla. (Tai sitten kiukuttelen muuten vaan, sitäkin väitetään tapahtuneen..)

6.Olen horoskoopiltani kaksonen ja sehän on vähän kuin olisi jakomielitautinen. Tarvitsen paljon erilaisia ystäviä kaikille niille eri persoonille viihdykkeiksi.

7. Totean harva se viikko jollekulle "sulla pitäis olla t-paita missä lukee".. 99,9% näistä paidoista jää toteuttamasta (kuten muistakin suunnitelmista..) ja osa vaan unohtuu. Pisimpään mielessä ollut on setti mulle ja miehelle, miehellä teksti "Järjen ääni" ja minulla "Järjen Riemuvoitto"

Tällaista tänään =)